Pomáháme vám zvýšit prodeje!

Jeffrey Osterroth
General Manager

Horeka

Inspirujeme úspěšnými příklady z praxe.

Josef Venc
HOREKA group manager
Retail

Za naším úspěchem stojí flexibilita, inovace a kvalita.

Jana Lysáková
Retail group manager
Logistics

Hodnota, kterou přinášíme, spočívá v kvalitě a dosahu naší produkce.

Jaroslav Smíšek
Logistics group manager
Packaging

Efektivní B2B komunikace posouvá obalový trh dopředu.

Magdaléna Jindrová
Packaging group manager

In-store komunikace

Termín: 26. 4. 2016

Místo: Praha

Cena: 9000 Kč + DPH

V případě zájmu o některé školení nás neváhejte kontaktovat prostřednictvím e-mailu na tatiana.dzubakova@atoz.cz.

1denní workshop

Cílová skupina:

Vhodné především pro ty, kteří v rámci svého pracovního zařazení řeší vývoj a implementaci in-store komunikačních médií a zajímá je, jaké aspekty můžeme ovlivnit ve prospěch co nejlepší výkonnosti a efektivity POP nástrojů.

Cíl školení:

  • Představíme in-store komunikaci v celkovém kontextu marketingové komunikace.
  • Podíváme se na společenskou realitu v pozadí nákupního rozhodování.
  • Seznámíte se s principy typologie nakupujících a impulzního nákupního chování, s typy a využitím nákupních impulzů v instore komunikaci.
  • Dozvíte se více o nákupních strategiích a typologii nákupních misí.
  • Jak probíhá nákupní proces, jak fungujeme? (atavismy)
  • Seznámíte se s modelem EIEP (Exposure, Interruption, Engagement, Purchase).
  • Jaká jsou obecná pravidla implementace in-store komunikace v návaznosti na impulzní rozhodování a dané principy nákupního chování?
  • Jaké jsou vizuální a prostorové aspekty komunikace v místě prodeje?
  • Seznámíte se s principy umisťování komunikačních prostředků v prodejnách a s principy rozmisťování a zvýrazňování zboží v regálech (v návaznosti na rozhodovací stromy zákazníků).
  • Jaká je role atavismů a habitualizací při nakupování?
  • Dozvíte se více o praktické perspektivě funkce mozku při zpracování obrázků a textů i o práci s dominantními podněty a kontrastem.
  • Jakou roli hraje pohled a oční kontakt při nakupování?

Školitel:
Daniel Jesenský, aktivně působí již 20 let v oblasti marketingu, POP a In store marketingové komunikace